New order kiosks for Primavera Holding

Mittwoch 18 September 2019

In 2017, Prestop supplied a few information kiosks to Primavera Holding BV, both for De Rode Loper and Credo. Last spring, De Rode Loper was rebuilt and reopened in The Hague in the Netherlands. This was a good reason to place new order kiosks in the store. The other information kiosks where placed in the Credo store.

 

Order kiosks as an additional point of sale

On behalf of Primavera Holding BV, Prestop has supplied two new order kiosks with a 24" PCAP touchscreen (edge-to-edge glass), barcode scanner and motion sensor. To properly display the webshop, the kiosks are executed in portrait.

Via the order kiosks, visitors can view the complete fashion collection via the webshop. If an item is temporarily out of stock, this does not have to be a problem for the customer, it can be ordered directly via the kiosk!

 

Order Kiosks

Upgrade with barcode scanner and motion sensor

It is important that articles can be scanned in the store at the kiosk. Via the barcode, the relevant item is immediately displayed via the webshop. And the motion sensor detects whether a customer is standing in front of the kiosk and ensures that the screen saver automatically switches on or off. We have used SiteKiosk for a safe display of the webshop and screensaver.

More information

Do you want more information about order kiosks, self service kiosks or other interactive solutions? 

Contact us! Phone: +31(0)499-367 606  |  Email: sales@prestop.nl

Planen Sie eine (digitale) Tour

Prestop verfügt über das größte interaktive Erlebniszentrum in Europa. Auch jetzt sind Sie herzlich willkommen in unserem Interaktiven Erlebniszentrum, im Ekkersrijt 4611 in Son en Breugel. Wir bieten auch digitale Führungen über Skype, Zoom oder Teams an. Über mehr als 16 Webcams können Sie live zuschauen, wie unsere Spezialisten durch unser interaktives Erlebniszentrum spazieren gehen. Die Bilder werden live über mehrere Kamerapositionen gezeigt, und Sie können direkt von zu Hause aus Fragen stellen. Fragen zu unseren interaktiven Lösungen, aber auch, wie wir die Zukunft sehen. Lösungen, die während und nach dieser Krise sofort eingesetzt werden können.

 

Plan eine (digitale) Tour